تاپ خبر - آرشیو

رئیس مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی شیراز:  پذیرش بدون کنکور دانشجو تا ۲۹ بهمن‌ماه تمدید شده است

رئیس مرکز علمی کابردی جهاد دانشگاهی شیراز: پذیرش بدون کنکور دانشجو تا ۲۹ بهمن‌ماه تمدید شده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز اعلام کرد که پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف، تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه تمدید شده است.

ادامه مطلب
چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همانند سراسر میهن اسلامی، با حضور گسترده و پر شور مردم به ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی و اقشار و گروه‌های مختلف مردم در شیراز برگزار شد.

ادامه مطلب
با تلاش جهادی به قله پیشرفت دست می‌یابیم

با تلاش جهادی به قله پیشرفت دست می‌یابیم

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه برای گرامیداشت سردار دل‌ها نباید تنها به برگزاری مراسم‌های سوم، هفتم، چهلم و یا حتی سالگرد اکتفا کنیم، گفت: باید فرهنگ سلیمانی را واکاوی کنیم و بدانیم که این فرهنگ حاصل فرهنگ انقلابی است که چهار دهه از عمر پر برکت آن می‌گذارد.

ادامه مطلب
دعوت جهاددانشگاهی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

دعوت جهاددانشگاهی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از اقشار مختلف مردم وفادار و امانتدار ایران اسلامی خواست تا با گام‌های استوار و صفوف به هم‌پیوسته‌ی خود هم‌چون گذشته، مسیرهای راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کنند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ‌شان بکشند.

ادامه مطلب
رئیس جهاددانشگاهی استان فارس:  پارک ملی صنایع نرم و فرهنگی در فارس راه‌اندازی می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس: پارک ملی صنایع نرم و فرهنگی در فارس راه‌اندازی می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی فارس به راه‌اندازی شعبه استانی پارک ملی صنایع نرم و فرهنگی در این مجموعه اشاره و بیان کرد: از آنجا که این مهم با استقبال پارک علم و فناوری استان روبرو شده، هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم. همچنین با توجه به مبادله تفاهم نامه با استانداری فارس در ابتدای امسال، امید است در حوزه صنایع دستی و نرم فرهنگی بتوانیم اقدمات ارزشمندی به منصه ظهور برسانیم.

ادامه مطلب
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه صنایع دستی با شعار رونق تولید در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی فارس برپا گردید.

ادامه مطلب