برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی در مصلی نماز جمعه شیراز

۱۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳ کد : ۷۴۰۶۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۰
همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، میز خدمت این نهاد انقلابی در محل مصلی نماز جمعه شیراز برپا شد.
برپایی میز خدمت جهاددانشگاهی در مصلی نماز جمعه شیراز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، میز خدمت این نهاد انقلابی امروز، 12 مردادماه در محل مصلی نماز جمعه شیراز برپا شد.

این میز خدمت از ساعت 10:30 امروز تا هنگام اقامه نماز جمعه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که محل اقامه نماز جمعه شیراز است، برپا شد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این میز خدمت گفت: با استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی که داریم می‌توانیم به مردم خدمات خوبی ارائه دهیم.

بنا بر این گزارش، همچنین رئیس جهاددانشگاهی فارس به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد انقلابی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردها پرداخت.

علاوه بر این‌‌ها، بناست که ریاست جهاددانشگاهی فارس در برنامه زنده تلویزیونی «نگاه روز» و برنامه زنده رادیویی مردم و مسئولان صدا و سیمای فارس در روز یکشنبه، 14 مردادماه شرکت کند و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد پرداخته و سئوالات مردم را در این زمینه پاسخ دهد.

انتهای پیام


نظر شما :