همدلی جهادگران، سرمایه اجتماعی جهاددانشگاهی است

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۸ کد : ۷۲۶۸۴ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۵
رئیس جهاددانشگاهی فارس، همدلی جهادگران را سرمایه اجتماعی واحد دانست و بر ضرورت حفظ و تقویت آن تأکید کرد.
همدلی جهادگران، سرمایه اجتماعی جهاددانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت، نشست عمومی جهادگران جهاددانشگاهی فارس امروز، 27 خردادماه در شیراز برگزار شد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام اعیاد قربان و غدیر، بر ضرورت توجه به آداب بندگی تأکید کرد و گفت: عید قربان یکی از اعیاد بزرگی است که در آن می‌توان درس عبودیت و بندگی را فراگرفت.

وی با یادآوری اینکه هر لحظه در حال آزمایش هستیم، افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که هر زمان رفتار و اعمال خود را مرور می‌کنیم، آن‌ها را شایسته ببینیم.

استقلال با بیان اینکه در بین مسلمانان عید قربان به عید ضحی و عید غدیر به عیدالله‌الاکبر شهرت دارد، گفت: این نامگذاری‌ها به دلیل جایگاه والای این اعیاد است که هر کدام برای مسلمانان و رهروان دارای درس‌های متعددی است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: اعیاد قربان و غدیر از جمله عیدهایی هستند که در کنار شاد بودن می‌توان از خداوند رحمت، برکت و سعادت را طلب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت و افزود: این اتفاق بسیار شوکه‌کننده و  غیرمنتظره‌ای بود که رخ داد و قطعاً این موضوع تأثیرات زیادی بر مناسبات مختلف کشور می‌گذارد.

استقلال ضمن تقدیر از زحمات شهید جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کرد، گفت:‌ این روزها کشور وارد فضای انتخاباتی شده است که قطعاً بر فعالیت دستگاه‌های مختلف تأثیر دارد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس نکاتی را در این باره یادآور شد و افزود: در انتخابات اجازه نداریم از امکانات و یا اسم جهاددانشگاهی له یا علیه کاندیدایی  استفاده کنیم. هر کسی ممکن است موضع‌گیری سیاسی به صورت شخصی داشته باشیم اما باید مراقب باشیم از عنوان جهاددانشگاهی برای سلایق شخصی خود نباید استفاده‌ای کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات خوبی از ابتدای سال جاری تاکنون در واحد فارس رخ داده است، این اتفاقات را مرهون همدلی و همراهی جهادگران دانست و افزود:‌ در تمام این اتفاقات جهادگران در کنار هم بودند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، همدلی جهادگران را سرمایه اجتماعی واحد دانست و بر ضرورت حفظ و تقویت آن تاکید کرد و گفت: باید از این همدلی و همراهی برای پروژه‌یابی و تبلیغ فعالیتهای واحد بیشتر استفاده کنیم.

استقلال همچنین از زحمات نیروهای معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس به دلیل تلاش‌هایی که به خصوص در ایام تعطیل برای برگزاری آزمون‌های استخدامی داشته‌اند،‌ قدردانی به عمل آورد و گفت: کارکنان معاونت آموزشی تقریباً بیش از یک ماه و نیم است که تعطیلات آخر هفته ندارند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، برپایی رویداد پزشکی بازساختی با همکاری و مشارکت جهادگران را نیز از دیگر اقدامات موفقیت‌آمیز این واحد برشمرد.

انتهای پیام


نظر شما :