حمایت جهادگران جهاددانشگاهی فارس از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۶ کد : ۷۰۶۹۷ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۲
تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سطح شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا در شیراز برگزار شد که جهادگران جهاددانشگاهی فارس هم در آن حضور داشتند.
حمایت جهادگران جهاددانشگاهی فارس از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سطح شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا عصر امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه شیراز برگزار شد.

جهادگران جهاددانشگاهی فارس هم در کنار سایر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با در دست داشتن پلاکاردهای حمایت از جریان ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا و محکومیت نسل‌کشی در غزه در این مراسم حضور داشتند.

هدی الموسوی، خواهر شهید سید عباس موسوی، دبیر کل سابق حزب الله لبنان که مهمان ویژه تجمع امروز بود با تبریک به جوانان متمدن و بیدار ایرانی به‌خاطر برداشتن این گام مبارک، گفت: این که شما مردم فلسطین را همراهی می‌کنید، آزادی‌خواهی شما را نشان می‌دهد و این نشان افتخاری برای شماست.

هدی الموسوی افزود: نباید به ظالمان و دشمنان توجه کنیم. بر هر انسان مسلمان و غیرمسلمان واجب است که این کشتار ظالمانه‌ای که علیه مردم و خانواده های ما در فلسطین صورت میگیرید را محکوم کنیم و هرکلمهای در برابر ظلم، نصرتی است برای مظلوم.

وی با اشاره به سخن امام حسین (ع) که فرمودند حتی اگر دین ندارید و از معاد نمی‌ترسید، آزاده باشید، گفت: امروز هر انسان شریف و آزادهای در جبهه حق علیه امریکا، شیطان اکبر، ایستادگی می‌کند و اتفاقی که امروز در فلسطین افتاده است را هیچ عقل بشری و وجدان بیداری نمی‌تواند بپذیرد.

الموسوی ادامه داد: آمریکا دم از تمدن و فرهنگ می‌زند اما تمدن و فرهنگش یعنی کشتن بچه‌ها و زندانی کردن دانشجویان. آمریکا امروز غذا و آب و حتی دارو را برای مردم فلسطین قطع می‌کند و هر کس کنار آمریکا بایستد، خائن است.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :