حضور جهادگران فارس در جشن ۴۵ سالگی انقلاب

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹ کد : ۶۸۴۹۷ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۳
همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان فارس با حضور گسترده مردم برگزار شد که جهادگران فارس نیز حضور پررنگی در این مراسم داشتند.
حضور جهادگران فارس در جشن ۴۵ سالگی انقلاب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان فارس با حضور گسترده مردم برگزار شد.

این مراسم در شیراز امروز، 22 بهمن از ساعت 9:30 از چهار راه 15 خرداد آغاز شده و به سمت میدان آزادی (قدس) ادامه پیدا کرد که حضور پررنگ به خصوص دهه نودی‌ها در این مراسم پررنگ و پرشور بود.

از ابتکاراتی که امسال می‌توان برای مراسم راهپیمایی 22 بهمن بدان اشاره کرد، برپایی غرفه‌هایی در طول مسیر به منظور معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان بود که هر دستگاهی متناسب با ظرفیت خود، خدماتی را نیز در غرفه خود به مردم ارائه می‌کرد.

از دیگر زیبایی‌های این مراسم اجرای گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزان بود که هم در راهپیمایی شیراز و هم سایر شهرستان‌های استان به زیبایی هرچه تمام‌تر اجرا شد.

کادر درمان و مدافعان سلامت نیز از قافله خدمت به مردم در مراسم امروز غافل نشدند و در حاشیه مراسم راهپیمایی با برپایی غرفه‌هایی، به ارائه رایگان خدمات سلامت پرداختند.

جهادگران جهاددانشگاهی فارس نیز در کنار سایر اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارمندان، کارگران، اصناف و... حضور پرشوری در این مراسم داشتند تا باردیگر ثابت کنند همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سایر مناسبات ملی و مذهبی، یکی از واجباتی است که همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: ملت ایران ملتی مقتدر هستند که طی 45 سال در هر عرصه و برهه‌ای ثابت کردند که از آرمان‌های امام و شهدا کوتاه نمی‌آیند و تداوم‌گر راه آنان خواهند بود.

سجاد رنجبر، از جهادگران جهاددانشگاهی فارس و برادر شهید علی‌اکبر رنجبر از شهدای مدافع امنیت در حاشیه این مراسم گفت: امروز با همکاران و خانواده خود با عکس برادر شهیدم در مراسم حضور یافتم تا هم از این طریق یاد شهدا را گرامی داشته و هم به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند و هیچ‌گاه از آرمان‌های آنان کوتاه نخواهند آمد.

وی بیان کرد: ما ملت قدردان و مقتدری داریم که هم قدردان خون شهدا هستند و هم بر روی اقتدار خود تأکید دارند و به همین دلیل از این مواضع کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :