آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با دانشگاه‌های مالزی

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۲ کد : ۶۷۴۰۹ پژوهش و فناوری تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۹
رئیس جهاددانشگاهی فارس در دیدار با مدیرکل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، از آمادگی این نهاد برای همکاری مشترک با دانشگاه‌های این کشور به خصوص در عرصه گردشگری خبر داد.
آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با دانشگاه‌های مالزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در دیدار با رسنا مصطفی، مدیرکل خاورمیانه وزارت گردشگری مالزی که در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به مسلمان بودن تعداد زیادی از مردم مالزی، بر ضرورت همکاری‌های مشترک بین دو کشور ایران و مالزی به خصوص در عرصه گردشگری تأکید کرد.

وی ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی و علمی این نهاد، گفت: آمادگی همکاری جهاددانشگاهی با دانشگاه‌های مالزی به خصوص در عرصه گردشگری هستیم.

استقلال با بیان اینکه مالزی را کشور دوست خود می‌دانیم، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک مجموعه پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است که بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تشکیل شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: در جهاددانشگاهی هم پژوهشکده حوزه گردشگری، هم پارک علم و فناوری و هم دانشکده گردشگری وجود دارد و به همین دلیل آمادگی همکاری مشترک با دانشگاه‌های مالزی را داریم.

یادآور می‌شود، همچنین در این نمایشگاه رئیس جهاددانشگاهی فارس، با فعالان حوزه گردشگری کویت و مشهورترین رسانه کویت دیداری داشت آنان نیز از آخرین دستاوردهای پژوهشی جهاددانشگاهی فارس به خصوص در حوزه مبارزه با آفت درختان نخل استقبال کردند.

انتهای پیام


نظر شما :