دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با سفیر سریلانکا

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۲ کد : ۶۷۴۰۸ پژوهش و فناوری تاپ خبر
تعداد بازدید:۹۰
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، امیر حسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس با پیشوایان آپونسو، سفیر سریلانکا در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با سفیر سریلانکا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، جهاددانشگاهی فارس حضور فعالی داشت. در این نمایشگاه جهاددانشگاهی فارس علاوه بر داشتن غرفه برای ارائه و معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی، علمی و فرهنگی خود، مسئولیت غرفه B2B نمایشگاه را به عهده داشت.

در این غرفه جهاددانشگاهی فارس، میزبان میهمانانی از کشورهای مختلفی بود که توانست دستاوردها و فعالیت‌های خود را به میهمانان خارجی معرفی کند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در دیدار با پیشوایان آپونسو، سفیر سریلانکا در ایران گفت: سریلانکا کشوری است که قومیت‌های مختلف در کنار هم قرار دارند و 10 درصد مردم آن مسلمان هستند و ظرفیت‌های گردشگری خوبی هم دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی شیراز و استان فارس گفت: جهاددانشگاهی فعالیت‌های متعددی را در حوزه گردشگری انجام می‌دهد.

استقلال اظهار کرد: آمادگی داریم تا بین دانشگاه‌های سریلانکا که علاقه‌مند به موضوع گردشگری هستند و دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی (با هماهنگی رئیس این دانشگاه) ارتباط علمی و همکاری‌های مشترک برقرار شود.

پیشوایان آپونسو، سفیر سریلانکا در ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از توانمندی‌های جهاددانشگاهی، از پیشنهاد رئیس جهاددانشگاهی فارس برای همکاری استقبال کرد.

انتهای پیام


نظر شما :