سعید ایران /

زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اسطوره مدیریت جهادی کشور است

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۷۲۴۸ پژوهش و فناوری تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۷
رئیس جهاددانشگاهی فارس زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را از اسطوره‌های مدیریت جهادی در کشور و از افتخارات جهاددانشگاهی دانست.
زنده‌یاد کاظمی آشتیانی اسطوره مدیریت جهادی کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آسمانی شدن زنده یاد کاظمی آشتیانی گفت: ایشان از اسطوره‌های مدیریت جهادی در کشور و از افتخارات جهاددانشگاهی است.

وی، مرحوم کاظمی آشتیانی را نماد تلاش جهادی دانست و افزود: ایشان کار رویان را از یک اتاق کوچک شروع کرد اما امروز مشاهده می‌کنیم که رویان در قله‌های علم و دانش در دنیا قرار دارد.

استقلال با بیان اینکه تمام این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها برای کشور حاصل اخلاص، پشتکار و تلاش زنده‌یاد کاظمی آشتیانی است، گفت: در مدیریت کاظمی آشتیانی چند نکته بسیار برجسته و حائز اهمیت که باید بدان توجه کنیم. اولین نکته این است که ایشان مسیرهای فعالیت و موضوعات کاری را خوب انتخاب کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: زنده یاد کاظمی آشتیانی مسیر درست و گزینه مناسبی را برای فعالیت انتخاب کرد و نتیجه آن رویان شد که امروز شاهد افتخارآفرینی‌ها و موفقیت‌های آن هستیم.

وی نکته دوم مدیریت زنده یاد کاظمی آشتیانی را اخلاص، خسته نشدن و پشتکار داشتن در کار و فعالیت دانست و گفت: ایشان با حداقل امکانات کار خود را آغاز کردند و در ادامه خداوند امکانات زیادی در اختیارشان گذاشت و رهبر معظم انقلاب هم حمایت کردند و امروز رویان را با ساختمان‌های متعدد و شرکت‌های زیرمجموعه و آزمایشگاه‌های مدرن مشاهده می‌کنیم.

استقلال بیان کرد: نکته دیگری که در رفتار زنده یاد کاظمی آشتیانی برای ما مدیران نسل‌های بعد از ایشان حائز اهمیت است، وفاداری به چارچوب سازمانی است. ایشان همیشه دنبال مطرح کردن و بالا بردن نام سازمانشان بودند و دنبال مطرح کردن خودشان نبودند و همیشه در همه جا جهاددانشگاهی را مطرح می‌کردند و گاهی از اوقات در این مسیر کارهایی که بخش عمده‌ای هم تلاش شخص خودشان بود به نام تیم و مجموعه و دیگران ثبت می‌شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: رهروان خوبی برای این همکار بزرگوارمان باشیم و از این اسطوره جهاددانشگاهی درس بگیریم و روزی هم برسد که بتوانیم برق رضایت را در نگاه رهبری از فعالیت‌های خودمان آنچنان که نسبت به کاظمی آشتیانی دارند، مشاهده کنیم.

انتهای پیام


نظر شما :