همایش «تار و پود عاشقی» ویژه دانشجویان لامرد برگزار شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۷ کد : ۶۵۹۹۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۹
همایش «تار و پود عاشقی» ویژه دانشجویان شهرستان لامرد با همکاری دانشگاه‌های مختلف و جهاددانشگاهی در این شهرستان برگزار شد.
همایش «تار و پود عاشقی» ویژه دانشجویان لامرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، همایش «تار و پود عاشقی» با همکاری دانشگاه‌های مختلف شهرستان لامرد برگزار شد.

این همایش با موضوع شناخت روابط دختر و پسر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده پرستاری، دانشگاه پیامنور، جهاد دانشگاهی شهرستان لامرد و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس با سخنرانی سعید عزیزی، مشاور خانواده و کارشناس برنامه‌های تخصصی صدا و سیما سعید عزیزی در تالار زنده یاد دکتر حیاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.

برنامه مذکور که از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، با استقبال خوب دانشجویان همراه بود و در آن مباحث مختلفی درباره شناخت شخصیت‌های دختر و پسر که قبل از ازدواج ضروری است، مطرح شد.در انتهای همایش نیز نشست پرسش و پاسخ برگزار شد.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس که در راستای هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف با دیگر دانشگاه‌ها تلاش میکند، در مراسم بعدی خود در شهرستان لامرد ارائه کتاب سه دقیقه‌ای با موضوع "شهید قاسم سلیمانی" را در برنامه دارد که در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و هیوت داوران برگزار خواهد کرد و در پایان به دانشجویان نفرات برتر شرکت کننده در این برنامه جوائز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :