بسیج در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب کمک‌رسان و پیشگام است

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۹ کد : ۶۵۲۷۶ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۵
رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه بسیج همواره در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، کمک‌رسان و پیشگام است، بسیج را یک نوع تفکر دانست.
بسیج در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب کمک‌رسان و پیشگام است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، نشست صمیمی جهادگران جهاددانشگاهی فارس به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با محوریت کارگاه آموزشی «پدافند زیستی» امروز، 5 آذرماه در سالن شهدای دانشجوی این نهاد در شیراز برگزار شد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: امروز مصادف با سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام راحل است که قبل از دفاع مقدس برای کمک به کشور تشکیل شد.

وی افزود: بعد از آغاز جنگ تحمیلی و با توجه به نیاز کشور، بسیج وارد مباحث نظامی شد و در کنار ارتش و سپاه، رشادت‌های فراوانی را در 8 دفاع مقدس انجام داد تا بتوانیم در این جنگ به پیروزی دست یابیم.

استقلال با بیان اینکه بسیج همواره در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، کمک‌رسان و پیشگام است، برخی از عرصه‌های خدمت‌رسانی بسیج را طی این سال‌ها برشمرد و گفت: بسیج قبل از اینکه کارت و عضویت و وابستگی به یک نهاد باشد، یک تفکر است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: اینکه حاضر باشیم بخشی از وقت و آبرو و دانش و تجربه خود را در اختیار هموطنان خود بگذاریم، تفکر واقعی بسیج است لذا با این مضمون مرحوم کاظمی آشتیانی، مؤسس پژوهشگاه رویان یک بسیجی شاخص است که مایه افتخار جهادگران است.

وی تأکید کرد: یکی از افتخارات ما  این است که رهبر معظم انقلاب همواره در سخنرانی‌هایشان در جمع جوانان یا مجامع علمی همواره از جهاددانشگاهی و مرحوم کاظمی آشتیانی نام می‌برند.

استقلال در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحمد الهی همدلی و همکاری خوبی میان جهادگران جهاددانشگاهی فارس وجود دارد، از همکاران واحد خواست تا همچنان پرتوان در مسیر تحقق اهداف جهاددانشگاهی این همدلی و همراهی را حفظ کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم حسین جاوید، یکی از اعضای هیئت علمی و عضو گروه ژنتیک انسانی جهاددانشگاهی فارس به بیان مباحثی پیرامون پدافند زیستی پرداخت. پخش کلیپ‌های سخنرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج و همچنین مداحی سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :