تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی فارس در هفته کتاب

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۴ کد : ۶۵۱۸۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۹
طی هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌ها و رویدادهای متنوع فرهنگی به‌همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اجرا شدند.
تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی فارس در هفته کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌ها و رویدادهای متنوع فرهنگی به‌همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به اجرا درآمدند.

از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به همکاری سازمان دانشجویان فارس، در تولید انیمیشن "پسرکتاب" کاری از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز اشاره کرد.

در این هفته نماهنگ کاریکاتور کتاب که توسط مرکز تخصصی قرآن و هنر (شمیم آسمان) وابسته به جهاددانشگاهی فارس جمع آوری و تدوین شده است، در شبکه های مجازی دانشگاه های استان فارس از جمله دانشگاه شیراز و سامانه رویتاب جهاددانشگاهی منتشر شد. این نماهنگ منتخبی از آثار کارتونیستهای ایرانی و خارجی با موضوع کتاب را به نمایش گذاشته است.

همچنین طی این هفته نمایشگاه کاریکاتور با موضوع رسانه، به‌مدت یک هفته در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان برپا شد.

علاوه بر این‌ها معرفی و تحلیل کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات خوشنویسی و هنرهای وابسته» در دانشگاه آپادانا برگزار شد که این برنامه توسط مرکز آفرینشهای ادبی دانشجویان (حافظ) وابسته به جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد.

همچنین به مناسبت زادروز نیمایوشیج پدرشعرنو ایران، «مجموعه کامل اشعار نیما یوشیج» کتابی که با گردآوری و تدوین سیروس طاهباز به چاپ رسیده است،، توسط مرکز آفرینش‌های ادبی دانشجویان (حافظ) وابسته به جهاددانشگاهی استان و با همکاری دانشگاه آپادانا معرفی شد.

انتهای پیام

 


( ۱ )

نظر شما :