فارسی:

از ایده‌های تحول‌گرایانه جهادگران استقبال می‌کنیم

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۶۴۹۹۶ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۵
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از جهادگران خواست تا ایده‌های خود را برای ارتقای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و ایجاد تحول ارائه دهند.
از ایده‌های تحول‌گرایانه جهادگران استقبال می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، نشست صمیمانه جهادگران فارس با حضور مجازی حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی امروز، 28 آبان‌ماه در سالن شهدای دانشجوی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

در این نشست که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، جهادگران جهاددانشگاهی فارس سؤالات خود را در خصوص مباحث شغلی خویش از معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و همچنین ریاست جهاددانشگاهی فارس پرسیدند.

حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در این نشست ضمن استماع سخنان جهادگران فارس، پاسخ سؤالات آنان را به خصوص در حوزه کاری مرتبط با این معاونت داد و خواستار ارائه ایده‌های جهادگران به وی شد.

وی تصریح کرد: هر کدام از جهادگران که ایده‌ای برای ارتقای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و ایجاد تحول دارند می‌‌توانند از طریق مدیریت جهاددانشگاهی فارس به ما ارائه دهند و ما هم از ایده‌های خوب استقبال می‌کنیم.

فارسی با بیان اینکه حتی می‌توان ایده‌های جهادگران را به‌صورت تجمیعی برای ما ارسال کرد، گفت: اگر برنامه تحول از جهادگران و مجموعه جهاد دانشگاهی نجوشد، قطعاً راه به جایی نخواهیم برد لذا در این زمینه نیازمند یاری سبزتان هستیم.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس هم در این نشست ضمن پاسخ به سؤالات جهادگران و همچنین معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، نکاتی را درباره فعالیت‌های این واحد یادآور شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: انصافاً جهاددانشگاهی فارس در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در مقایسه با سایر واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی اقدامات خوبی به خصوص در حوزه ملی انجام داده و می‌دهد.

استقلال بار دیگر از جهادگران فارس خواست تا ایده‌های خود را برای ارتقای فعالیت‌های واحد و ایجاد برنامه تحولی ارائه دهند و سپس افزود: قطعاً از ایده‌های خوب و مناسب استقبال کرده و به معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی انتقال خواهیم داد.

در ادامه این نشست کارگاه آموزشی «سرطان و راه‌های پیشگیری و مدیریت آن» با ارائه سارا سنمار، از اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد.

همچنین در این مراسم از 5 نفر از پرستاران شاغل در جهاددانشگاهی فارس که در بخش‌های درمانی مشغول به فعالیت هستند، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام


نظر شما :