همدلی موجب تحقق مأموریت‌های جهاددانشگاهی خواهد شد

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱ کد : ۶۴۷۰۱ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۱
رئیس جهاددانشگاهی فارس بر ضرورت حفظ انسجام و هم‌افزایی در این نهاد تأکید کرد و گفت:‌ حس همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف و مأموریت بین جهادگران، سرمایه گرانبهایی است که باید حفظ شود.
همدلی موجب تحقق مأموریت‌های جهاددانشگاهی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، امیر حسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، ۲۱ آبان در نشست صمیمی جهادگران جهاددانشگاهی فارس جلسات همفکری و همدلی را ارزشمند دانست و گفت: این نشست‌های صمیمانه درون واحد موجب انسجام و هم‌افزایی می‌شود و حس همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف و مأموریت بین جهادگران، سرمایه گرانبهایی است که باید حفظ شود.

رئیس جهاددانشگاهی فارس فعالیت آموزشی یک ماهه اخیر این واحد را مورد توجه و تقدیر قرار داد و افزود: برای نخستین بار آزمون استخدامی در استان فارس با حضور ۱۱ هزار شرکت‌کننده، بیش از تعداد شرکت‌کنندگان پایتخت کشور در استان فارس برگزار شد که توان بالای عملیاتی و ظرفیت عظیم جهادگران فارس را نشان داد.

استقلال ادامه داد: کانون ارزیابی شایستگی مدیران جهاددانشگاهی فارس امسال دو برابر سال‌های گذشته توانست در مدت بیش از دو هفته از ۷ صبح تا ۱۹ ارزیابی بدو استخدام یکی از سازمان‌های دولتی استان را انجام دهد و مورد تأیید دفتر مرکزی و سازمان مدنظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها شایستگی مدیران توسط جهاددانشگاهی انجام می‌شد، تصریح کرد: بدو استخدام نیاز به ارزیابی شایستگی دارد که همگان متوجه لزوم تایید جهادددانشگاهی برای استخدام در هر سازمان دولتی شدند لذا کار ارزیابی نیز با کیفیت بالا انجام شد.

استقلال تاکید کرد: جهاددانشگاهی فارس در سالگرد نخستین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) ۱۳ عنوان برنامه اجرا کرد که در کنار برگزاری اختتامیه دو جشنواره سراسری ملی شعر باران و شهود قدسی، ۷ عنوان کتاب فاخر در این حوزه تدوین و تهیه شد که مورد حمایت و تقدیر مردم و سازمانها قرار گرفت.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: برنامه مذکور همزمان با نخستین سالگرد حادثه اول تروریستی حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد که مورد استقبال دفتر مرکزی جهاددانشگاهی نیز قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی با مشارکت و همراهی سایر دستگاه‌ها برنامه‌های بیشتری در این حوزه اجرا کنیم.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :