مناظره دانشجویی استکبارستیزی در فارس برگزار شد

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۰ کد : ۶۴۵۱۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۹
به‌همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس، مناظره دانشجویی استکبارستیزی در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.
مناظره دانشجویی استکبارستیزی در فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با ایام روز جهانی استکبارستیزی، مناظره دانشجویی با همین موضوع به‌همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

این مناظره با موضوع چهار دهه مناقشه بین ایران و آمریکا با هدف ترویج فرهنگ گفت‌وگو و آزاداندیشی در بین دانشجویان برگزار شد.

در این برنامه ضمن اشاره به حوادث سیاسی مابین ایران و آمریکا پس از انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ دانشجویان فعال سیاسی به‌صورت آزادانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل گوناگون از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت نظامی و نفوذ منطقه‌ای ایران، سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک و برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۵+۱ و دیگر موضوعات پرداخته شد.

امیررضا خرم‌دل، مدیراجرایی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در خصوص اهداف برگزاری این برنامه گفت: این برنامه مناظره دانشجویی با هدف گسترش فرهنگ گفت‌وگو و آزاداندیشی و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر گسترش کرسی‌ها و مناظرات دانشجویی و به منظور افزایش حضور دانشجویان و ایجاد فضای سیاسی و مناظره سالم در دانشگاه و جامعه طراحی و اجرا شده است.

وی یادآور شد: برنامه‌های متعددی برای گسترش اینگونه فعالیت‌ها در فضای دانشگاه‌ها داریم و این برنامه سرآغاز ایجاد فضای گفت‌و‌گو در دانشگاه‌ها بود.

یادآور می‌شود، در برگزاری این برنامه کانون جدال بین تمدنی ۸۰ سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس، امور فرهنگی دانشکده علوم قرآنی شیراز و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس همکاری و مشارکت داشتند.

انتهای پیام


نظر شما :