جهادگران فارس ندای استکبارستیزی سر دادند

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۶۴۳۵۰ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۷
همزمان با سراسر کشور، تجمع اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در روز جهانی مبارزه با استکبار در ۱۵۰ نقطه استان فارس برگزار شد که جهادگران جهاددانشگاهی فارس هم در آن حضور داشتند.
جهادگران فارس ندای استکبارستیزی سر دادند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با سراسر کشور، تجمع اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در روز جهانی مبارزه با استکبار در ۱۵۰ نقطه استان فارس برگزار شد.

این مراسم در شیراز امروز، ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح در میدان شهدا آغاز شد که تا هنگام ظهر ادامه داشت و در آن اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموز، دانشجو، فرهنگیان، کارمندان، نیروهای نظامی و انتظامی، علما، فضلا، طلاب، پیر و جوان و زن و مرد و همچنین جهادگران جهاددانشگاهی فارس فریاد استکبارستیزی را سردادند.

جهادگران جهاددانشگاهی فارس به عنوان نیروهای یکی از نهادهای انقلابی که برخاسته از آرمان‌های انقلاب و شهداست، بر اهمیت تداوم راه استکبارستیزی به خصوص از سوی نسل جدید اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان و دانشگاهیان تأکید کردند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با درایت همیشگی خود به درستی روز 13 آبان را به نام روز جهانی مبارزه با استکبار نامگذاری کردند تا این راه برای همیشه جاودان بماند.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: امروز تمام دنیا با مشاهده جنایات صهیونیست‌ها و حمایت‌های تمام و کمال آمریکا شاهد خوی‌استکباری آنان هستند و همین مسئله حقانیت راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام  


نظر شما :