حمایت جهاددانشگاهی فارس از برنامه‌های مؤثر بر استحکام بنیان خانواده

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۱ کد : ۵۶۵۷۷ عمومی فرهنگی
تعداد بازدید:۷۷
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با اشاره به فعالیت‌های این معاونت گفت: معاونت فرهنگی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس تلاش می‌کند که با حمایت حداکثری از دانشجویان برای اجرای برنامه‌های موثر بر ثبات و استحکام بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای دانش دانشجویان کمک کند.
حمایت جهاددانشگاهی فارس از برنامه‌های مؤثر بر استحکام بنیان خانواده

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، محمدرضا غلامپور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: بخشی از آسیب‌های اجتماعی امروز جوامع و خانواده‌ها ریشه در بی‌توجهی به اهمیت روانشناسی و استفاده از مشاوره‌های تخصصی دارد.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس تلاش می‌کند که با حمایت حداکثری از دانشجویان برای اجرای برنامه‌های موثر بر ثبات و استحکام بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای دانش دانشجویان کمک کند.

غلامپور ادامه داد: در همین راستا همایش گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با هدف توسعه پایدار دانش روانشناسی در محورهای پنجگانه شامل روان درمانی، درمانگر قابل، اختلالات روانی، مشاور خانواده و سبک زندگی برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اضافه کرد: در این رویداد علمی، علیرضا فیلی، محمد خیر، دانیال آزادی، ژاله رفاهی و علیرضا پورخانی، در خصوص محورهای همایش سخنرانی کردند و نمایشی نیز با موضوع اختلالات روانی، توسط اعضای انجمن تئاتر موسسه آموزش عالی هنر شیراز، روی صحنه رفت.

یادآور می‌شود، این همایش به همت کانون همیاران سلامت روان سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری موسسه آموزش عالی پیشتازان و هنر شیراز برگزار شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس معاونت فرهنگی روز روانشناس استحکام خانواده


نظر شما :