حضور جهادگران جهاددانشگاهی فارس در راهپیمایی روز قدس

۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۵ کد : ۵۵۸۷۳ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۲۱
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم از جمله جهادگران جهاددانشگاهی استان فارس در نقاط مختلفن این استان برگزار شد.
حضور جهادگران جهاددانشگاهی فارس در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان، کارمند و دانشجو، دانش‌آموز و فرهنگی، کارگر و کارفرما و ... امروز، ۲۵ فروردین‌ماه در تمام نقاط استان فارس برگزار شد.

امروز بار دیگر مردم فارس برای دستیابی به آرمان قدس یک‌صدا و هم‌نوا شدند تا بار دیگر بر این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند قدس مسئله اصلی جهان اسلام است، صحه گذارند و بیعتی دوباره با آرمان فلسطین داشته باشند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد. حضور دلاورمردان دوران عشق و ایثار که بر ولیچرهای خود نشسته بودند زینت‌بخش این مراسم بود.

جهادگران جهاددانشگاهی استان فارس هم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر بر آرمان‌های امام و رهبری در تداوم راه قدس و آرمان فلسطین تأکید کردند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این راهپیمایی با یادآوری منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی گفت: به یاری خداوند زوال اسرائیل سرعت گرفته است و آزادی قدس از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است.

وی بیان کرد: امروز جهادگران دانشگاهی استان فارس در سایر کنار اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس یادگار مبارک امام شرکت کردند و انزجار خود را از استکبار و اشغالگران قدس اعلام کردند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس راهپیمایی روز قدس


( ۱ )

نظر شما :