تقدیر از جهاد دانشگاهی فارس در گردهمایی معاونان آموزشی این نهاد

۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۲ کد : ۳۷۹۰۴ آموزشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۴۰
در چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمان‌های استانی، واحدها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی که با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی برگزار شد از رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس به عنوان فعال حوزه آموزش تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از جهاد دانشگاهی فارس در گردهمایی معاونان آموزشی این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمان‌های استانی، واحدها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده های جهاددانشگاهی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این نشست از جهاد دانشگاهی استان فارس به واسطه تعامل و همکاری مؤثر در پروژه‌های ملی به ویژه طرح سرباز ماهر و آموزش بیش از 5 هزار نفر سرباز وظیفه مورد تقدیر قرار گرفت.

بنابراین گزارش در اجرای طرح سرباز ماهر توسط این نهاد در سطح استان فارس بیش از 5 هزار از سربازان وظیفه یگان‌های مختلف ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های نظامی در این آموزش‌ها شرکت و گواهی‌نامه دریافت کردند.

در طرح سرباز مهارت، کارکنان وظیفه در طول دوران مقدس سربازی با مهارت‌های فردی و کارآفرینی و همچنین اشتغالزا آشنا شده و زمینه اشتغال آنها بعد از خدمت نیز فراهم می‌گردد، همچنین کیفیت دوره‌های طرح سرباز ماهر استان فارس مطلوب بوده و اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

اجرای این طرح و آموزش سربازان به نحو مطلوب در استان موجب شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را از جهاد دانشگاهی بابت آموزش سربازان وظیفه در طرح سرباز ماهر اعلام نماید.

طرح کشوری سرباز ماهر با همکاری سه‌جانبه وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی کشور اجرا، و در فارس نیز از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز و با هدف کسب دانش و مهارت‌افزاییِ سربازان و آمادگی آنان برای ورود به عرصه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.


( ۳ )