حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی امام جمعه موقت لامرد: آموزش دادن در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان کار مفید و ارزشمندی است

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵ کد : ۳۶۷۳ آموزشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۶۶
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی امام جمعه موقت لامرد عصر دیروز سه‌شنبه ۱۳ آذرماه در دیداری صمیمی با مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی این شهرستان با فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز آشنا شد.
حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی امام جمعه موقت لامرد: آموزش دادن در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان کار مفید و ارزشمندی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی امام جمعه موقت لامرد عصر دیروز سه‌شنبه 13 آذرماه در دیداری صمیمی با مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی این شهرستان با فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز آشنا شد.

امام جمعه موقت لامرد دراین دیدار ضمن استقبال از خدمات صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی اظهار داشت: آموزش دادن در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار کار مفید و ارزشمندی است و اثرات بی‌شماری در مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی افزود: جهاد دانشگاهی از اول انقلاب تا به امروز خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده و روزبه‌روز در حال پیشرفت و ترقی جهت آبادانی این مرزوبوم است.

وی ضمن تشویق کارکنان و مسؤولان این نهاد نسبت به انجام امورات مردم، گفت: هر کار و عملی که موجب خرسندی و رضایت مردم باشد را در دستور کار قرار بدهید و بنده نیز حمایت می‌کنم.

 

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی لامرد ضمن معرفی جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال مشغول فعالیت است.

وی افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی لامرد، در سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و آموزش‌های تخصصی و عمومی را ویژه شهروندان در دستور کار خود قرارداد.

علیپور با اشاره به اینکه تاکنون توسط این مرکز دانش‌آموختگان زیادی به جامعه تحویل داده‌شده که شاهد اشتغال آن‌ها در عرصه خدمت، صنعت و دانشگاه هستیم، گفت: با توجه به کوتاه‌مدت و فشرده بودن دوره‌ها، زمان کمتری نسبت به یادگیری و استفاده از دوره‌ها به طول می‌انجامد و بهره‌وری بیشتری دارد.

علی‌پور گفت: کیفیت و تخصص در آموزش یکی از شاخصه‌های مهم مراکز جهاد دانشگاهی می‌باشد و جهاد دانشگاهی این ظرفیت را دارد که کل شهرستان و منطقه جنوب استان را تحت پوشش قرار بدهد و می‌تواند فراگیران بیشتری جذب کند.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی لامرد با اشاره به این که حمایت از جهاد دانشگاهی باعث پیشرفت شهرستان می‌شود، خاطرنشان ساخت: برگزاری ششمین آزمون استخدامی کارکنان دولت، توسط جهاد دانشگاهی برای اولین بار در شهرستان لامرد انجام می‌شود.

 


( ۲ )