اهدای خون توسط جهادگران جهاد دانشگاهی فارس

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۵۶۹۷ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۱۳
در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، جهادگران جهاد دانشگاهی فارس خون خود را اهدا کردند.
اهدای خون توسط جهادگران جهاد دانشگاهی فارس

در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، جهادگران جهاد دانشگاهی فارس خون خود را اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، در اولین روز از دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، با حضور تیم سیار خون‌گیری سازمان انتقال خون در ساختمان حوزه ریاست این نهاد، جهادگران جهاد دانشگاهی خون خود را اهدا کردند.

در حاشیه این اقدام خداپسندانه که با استقبال مدیران و جهادگران این نهاد انقلابی همراه بود، رئیس جهاد دانشگاهی فارس اظهارداشت: «اهدای خون، اهدای زندگیست» و باید قدر این نعمت خدادادی را دانست و در راه کمک به نیازمندانِ این ماده حیاتی از آن استفاده کرد چرا که در این کار رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها قرار دارد.

مظاهر بابایی ضمن تقدیر از اجرای برنامه اهدای خون در جهاد دانشگاهی فارس افزود: یکی از مولفه‌های ایجاد همدلی در میان جهادگران، شرکت در امور خیرخواهانه است و اهدای خون یکی از امور انسان‌دوستانه‌ای ست که علاوه بر رضای خدا، سلامت جسم و کمک به همنوعان را نیز در خود دارد.

وی همچنین بیان داشت که شرکت در برنامه‌های جمعی و گروهی از این قبیل، علاوه بر اجر معنوی و کمک به سلامتی، موجب افزایش روحیه و نشاط همکاران می‌شود که این امر رابطه مستقیم در میزان بهره‌وری و کارایی آنها دارد و همین مسئله اهمیت اجرای چنین برنامه‌هایی را در سازمان‌ها نشان می‌دهد.


( ۱ )