رییس شورای شیراز: جهاددانشگاهی نماد خودباوری جوانان ایرانی است

۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۹ کد : ۱۴۸۰ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۸۱
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهاددانشگاهی نماد خودباوری جوانان ایران اسلامی است .
رییس شورای شیراز: جهاددانشگاهی نماد خودباوری جوانان ایرانی است

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهاددانشگاهی نماد خودباوری جوانان ایران اسلامی است .

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس سید احمدرضا دستغیب عصر امروز دوشنبه ۱۵ مرداد و در چهل و هشتمین جلسه‌ی علنی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت ۱۶  مردادماه سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی نهادی پیشگام در حوزه تولید علم و نشر فرهنگ و از افتخارات انقلاب اسلامی است .

وی به توانمندیهای جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: وجود پژوهشگاه‌های بزرگ همچون و رویان در تولید و تحقیقات سلولهای بنیادی نقطه درخشان کارنامه نظام در حوزه تولید علم است .

دستغیب با بیان اینکه جهاددانشگاهی نماد خودباوری جوانان ایران اسلامی است، ابراز کرد: تجلیل‌های رهبر معظم انقلاب از این نهاد بیانگر نوع تلاش جهادگران در تولید علم و دانش است .

دستغیب همچنین با گرامیداشت ۱۷  مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خیرنگار این روز را به خبرنگاران تبریک گفت و افزود: خبرنگاران آگاهی رسانان به جامعه و مرکز شفافیت بخشی به عملکرد مدیران است .

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح اینکه جهان بدون خبرنگار جهان مملو از رخوت و ظلم و تاریکی است، گفت: امروز خبرنگاران چراغ راه جامعه در مبازره با فساد و بی اخلاقی هستند .

در این مراسم دکتر مظاهر بابایی رییس جهاددانشگاهی واحد فارس گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه داد و اعضای شورای شهر شیراز از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی واحد فارس تجلیل کردند .