مراسم تقدیر از کارمندان نمونه استان

۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۹ کد : ۱۲۷۲۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۹۴۰
امروز یک شنبه ۱۲ آبان ماه، طی مراسمی و با حضور استاندار فارس، معاونین، فرمانداران، مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان، از کارمندان نمونه با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
مراسم تقدیر از کارمندان نمونه استان

امروز یک شنبه 12 آبان ماه، طی مراسمی و با حضور استاندار فارس، معاونین، فرمانداران، مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان، از کارمندان نمونه با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه همه کارمندان دولت مسئولیت پذیر و نمونه هستند این آیین را مراسمی نمادین برای تقدیر از نمایندگان این قشر عزیز دانست و  از همه کارکنان دستگاه های اجرایی که با تلاش و کوشش خدمات متعددی به مردم استان ارائه می کنند تشکر کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: هر توفیقی که تا کنون حاصل شده است حاصل تلاش ها و زحمات همین کارمندان و کارکنان در دستگاه های اجرایی مختلف بوده و مدیران از این زحمات در موفقیت های سازمانی بهره می گیرند.
استاندار فارس  با تاکید بر اینکه به اعتقاد من کارمندی نمونه است که بر وظایف محوله و قوانین و مقرارات اشراف کامل داشته باشد.، خاطرنشان کرد: این کارمندان زمینه اتخاذ تصمیمات مناسب تر را نیز برای مدیران مجموعه خود فراهم می کنند.

 در این مراسم ژیلا درویشی مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی و نظارت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی فارس نیز به عنوان کارمند نمونه استانی معرفی و به همراه دیگر کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی استان با اهدای لوح سپاس، از ایشان تقدیر به عمل آمد.


( ۲ )