معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۷ کد : ۱۲۴۰۸ آموزشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۵۶
معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز عصر امروز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه با حضور مسؤولین جهاد دانشگاهی فارس و این مرکز آموزش عالی در سالن آمفی‌تاتر مجتمع جهاد دانشگاهی برگزار گردید.
معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

 

معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز عصر امروز سه‌شنبه 30 مهرماه با حضور مسؤولین جهاد دانشگاهی فارس و این مرکز آموزش عالی در سالن آمفی‌تاتر مجتمع جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه شیراز با حضور مظاهر بابایی رییس جهاد دانشگاهی استان فارس، محمدرضا زاهدی رئیس مرکز، معاونین، مدیران گروه و دیگر مسؤولین و دانشجویان این مرکز در روز سه‌‌شنبه 30 مهرماه در سالن آمفی‌تاتر مجتمع جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم بابایی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز را یکی از اولین مراکز علمی کاربردی دانست که با پشتوانه علمی و فرهنگی و سابقه درخشان این نهاد در سال 1377 تأسیس شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس همچنین خاطرنشان کرد: دانشجویان در این برهه زمانی وظیفه خطیری بر عهده دارند که همانا تلاش و کوشش در به دست آوردن علم روز و همسوسازی آن با اعتقادات و احکام اسلامی است و هرچه در این امر بیشتر بکوشند ایران اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی در راه رسیدن به اهداف نظام و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: وجود چنین مرکزی در استان با پیشینه قوی در حوزه فناوری و فرهنگی و همچنین دارا بودن ظرفیت‌هایی از جمله مراکز نوآوری و شکوفایی، مراکز متعدد آموزش‌های تخصصی و خدمات تخصصی درمانی و مشاوره‌ای می‌تواند باعث رشد و ارتقای سطح علمی دانشجویان گردد که بعد از اتمام دوران تحصیلات خود بتوانند در بازار رقابت جهت اشتغال حرف اول را بزنند.

زاهدی نیز ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان گفت: با هر هدفی که قصد ادامه تحصیل داشته باشید در این مرکز می‌توانید از امکانات موجود و بهره‌گیری از اساتید مجرب به سرمنزل مقصود برسید.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز همچنین اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف ارایه آموزش‌های تخصصی و مهارتی به عنوان دانشگاه نسل سوم راه‌اندازی گردید است که می‌بایست دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به عنوان نیروی متخصص جذب بازار کار شوند.

پخش نماهنگ و اجرای سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در پایان مسؤولین این مرکز به سؤالات دانشجویان پاسخ گفتند.