انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس

۰۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵ کد : ۱۱۶۶۳ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۰۷
در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خدمات تخصصی تفاهم نامه همکاری فی‌مابین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس

در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خدمات تخصصی  تفاهم نامه همکاری فی‌مابین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در خلال امضای تفاهم‌نامه همکاری ضمن ابراز خرسندی از فراهم نمودن شرایط لازم جهت استفاده دانشجویان و کارمندان مراکز و دانشگاه جامع از خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی فارس، انعقاد تفاهم‌نامه مذکور را منشأ خیر و برکت برای هر دو نهاد دانست.

دانش‌منش افزود: استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی در بخش های مختلف و تخصصی و انعکاس اخبار توسط خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا می‌تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی مؤثر و مفید فایده باشد.

 جهاددانشگاهی می تواند در حوزه کارآفرینی نقش مهمی داشته است

رییس جهاددانشگاهی استان فارس نیز با اشاره به این که یکی از دغدغه های جهاددانشگاهی بحث کارآفرینی است، گفت: تاکنون دوره ها و استارتاپ هایی در حوزه اشتغال و کارآفرینی توسط این نهاد برگزار شده است و با استفاده از توانمندی، ظرفیت و امکانات موجود می توان در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی گام‌های مهم و مثمر ثمری برداشت.

مظاهر بابایی تصریح کرد: بهره مندی از امکانات، توانمندی های علمی و تخصصی ، برگزاری دوره‌های آموزشی، ارایه خدمات مشاوره‌ای در زمینه کارآفرینی و اشتغال به دانشجویان و کارمندان مراکز و دانشگاه علمی کاربردی استان بر اساس نیاز از موضوعات این تفاهم نامه است.      

گفتنی است، این تفاهم نامه در 4 ماده  به مدت 3 سال بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی استان فارس منعقد شد.

 


( ۱ )